Friday, May 23, 2008

hepi besday sayang mommy!!






setahun dah iris nie...rase cam sekejap je..macam baru smalam je branakkan die..ari ni amik cuti sempena iris nye besday..esok kot inshaallah wat makan2 skit..2 minggu sebelum besday die.atok cakap mesti leh jalan punye..memang betol pun..lepas sehari statement atok tu..mulala dia rajin..memula setapak dua tiga tapak jatuh..jatuh..dan jatuh lagi..la nie..nak2 cukup setahun asyik jalan je dia..sonot pulak tengok..erm..nak masak ape ye esok..malam nie la terjah carrefour carik barang..dalam pala otak nie dok ligat nak masak itu ini..tak tau la larat ke tak ..hahaha..pic2 nie taken on last sunday..2 pupu aku tawin..mase kenduri tu ligat tol si iris abes bape kali round dewan la melayan jalan die nie..yang best jugak..kitorang sampai lambat..siap makan balen lauk pengantin lagi..haha rezeki gak tu walaupun udang panjat2 tu tawar rasenye..ahaks..sompak komplen lagi..nasib sedara rapat ..bley la wat muke tak malu!

3 comments:

Anonymous said...

wah dah setahun dah umur iris!! x terasa masa berjalan kan?! rasa macam baru hari tu dengar berita ko bersalin ilek..anyway.. HAPPY BIRTHDAY PRINCESS IRIS.. mommy iris pun dah makin cun skang nih :)

irisdaryna said...

siapa tuuuu..anek,idek,ellek or farahek..hahah best tol lekat sampat skang wei name2 tuh!

Anonymous said...

ellek nih.. sowi, aku lupa buh nama aku.. :) comeinyer iris, dah makin x sabaq aku nak tgk perkembangan anak aku lak.. syok je tgk iris sengih n posing kat camera...

** nama tu besaq maknanya...walaupun kita semua dah jauh..tp kita dh macam 1 big family :) make us more closer.. kan??